به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به مناسبت هفته وحدت مسابقه طراحی آرم و اسلایدر سایت را با هدایای ویژه برگزار می کند.

حجت الاسلام مصطفی فرح بخش گفت: کارکنان اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت مسابقه طراحی لوگو و اسلایدر برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه در سه بخش طراحی شده و به یک طرح برگزیده در هر بخش پنج میلیون تومان هدیه داده می شود، تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور می توانند حداقل در یکی از بخش های طراحی آرم همرسان، اسلایدر سایت همرسان و اسلایدر سایت زندگی بر خط شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره نحوه انتخاب آثار برگزیده اظهار داشت: آثار ارسالی شرکت کنندگان توسط کمیته برگزاری مسابقه بررسی و پنج آثار برگزیده در هر بخش از طریق فضای مجازی اشتراک گذاشته و بر اساس نظرات افراد دانشجو یک اثر انتخاب می شود.

وی بیان کرد: خلاقیت، نوآوری، ارائه مفهوم، جذابیت بصری، رعایت مشخصات هر بخش از شاخصه های مهم داوری این مسابقه است.

حجت الاسلام فرح بخش درباره مشخصات اسلایدر سایت همرسان بیان کرد: این سایت با موضوع همسان گزینی در فعالان دانشگاهی راه اندازی شده و شرکت کنندگان می توانند برای اسلایدر بالای صفحه ی این سایت به آدرس www.hamresaan.ir و به سایز ۹۳۰*۱۹۲۰ آثار خود را طراحی کنند.

وی درباره مشخصات آرم همرسان گفت: شرکت کنندگان این بخش می توانند آثار خود را با شعار ازدواج آگاهانه، پایدار، به هنگام و آسان برای سایت همسان گزینی همرسان خلق کنند.

وی همچنین درباره مشخصات اسلایدر سایت زندگی بر خطر تصریح کرد: این سایت در راستای آموزش مجازی دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه ها و جوانان در زمینه های قبل، حین و بعد از ازدواج به آدرس www.ecnahad.ir/channel/۹۵۳ طراحی شده و شرکت کنندگان می توانند برای اسلایدر بالای این سایت به سایز به سایز ۶۶۲*۱۹۰۰ آثار خود را طراحی و اجرا کنند.

فرح بخش در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار ۱۳ آبان است و نتیجه مسابقه در ۱۶ آذر همزمان با روز دانشجو اعلام می-شود.

گفتنی است، شرکت کنندگان درصورت نیاز می توانند با شماره ۰۹۹۳۴۸۵۱۹۶۲ از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ در تماس باشند و فایل اثر خود را به رایانامه ارسال کنند.

00005