به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، حجت‌الاسلام دکتر مهدی ایمانی مقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/ ۲۳)

▪️روح ملکوتی عالم عامل نماد پیوند حوزه دانشگاه، خادم الرضا (ع)، مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله دکتر رئیسی به ملکوت اعلی پیوست. او که هدیه امام رضا (ع) به ملت بزرگ ایران در ۳ سال پیش بود که در سالروز میلادش و در مسیر خدمت به خلق خدای متعال به دیدار مولایش شتافت.

▪️انقلاب ما که به تعبیر امامین انقلاب، انفجار نور و وعده الهی در نصرت و حاکمیت نهایی مستضعفان و بندگان صالح خداست شهدای فراوانی را در مسیر رسیدن به قله یعنی رسیدن به انقلاب جهانی حضرت موعود فدا نموده است. به عنایت و لطف حضرت صاحب الزمان (عج) و نفس‌های گرم و امید بخش عمود خیمه انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای این مسیر نورانی روز‌به‌روز روشن‌تر و استوار‌تر طی خواهد شد و خدمتگزارانی شایسته خلاء وجودی آن عالم ربانی و شهید را پر خواهند کرد (انشاالله).

▪️اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر همه همکاران دانشگاهی در دانشگاه پر افتخار فردوسی مشهد، اساتید،کارکنان و دانشجویان را به صبر و بصیرت مومنانه دعوت نموده و علو درجات را برای رئیس جمهور شهید و همراهانش: آیت الله آل‌هاشم که از مردمی‌ترین و فعال‌ترین ائمه جمعه کشور بودند و نیز وزیر امور خارجه، دیپلمات بصیر و مجاهد جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و نیز استاندار جوان و محبوب و پر تلاش آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی و سایر همراهان شهید‌شان را از خدای متعال مسئلت می‌نماییم.

96666