نشست صمیمی با دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری، معاون فرهنگی اجتماعی و مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در سالن رودکی برگزار شد.

IMG 1319

در این مراسم حجت‌الاسلام دکتر مهدی ایمانی‌مقدم با اشاره به ماهیت تشکل های دانشجویی و مجموعه های فرهنگی در دانشگاه تاکید کرد: در چندماه اخیر شرایط دانشگاه تغییر کرده است و از فعالان فرهنگی می‌خواهم که برای حل مشکلات راهکار دهند.
او افزود: دانشجویان فرهنگی در خصوص مسائل دشوار نباید گلایه کنند بلکه باید همفکر داشته باشند و کمک کنند.
ایمانی‌مقدم اظهار کرد: حامیم برای ‌همه‌ی بچه‌های انقلابی و ارزشی است و همانطور که حضرت آقا، پدر جامعه اسلامی و نائب امام زمان (عج) هستند، نهاد هم هویت و وظیفه‌اش نگاه پدرانه است.
در ادامه مراسم دکتر غفاری معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی نیز با اشاره به نقش دانشجویان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: از نظر من یک فعال فرهنگی می‌خواهد ازبین خوبان یک گام بالاتر باشد.
او افزود: فعال فرهنگی همواره آماده‌ی اقدام در زمان مناسب است، این افراد باید این را محوریت بدانند و دیگران را نیز به سمت ارزش‌های والای انسانی هدایت کنند.
دکتر غفاری با اشاره به تحولات غزه اظهار کرد: غزه نوید ظهور است چرا که باعث بیداری جهان شده است.
او گفت: معتقدم تا جهان بیدار نشود ظهور اتفاق نمی‌ا‌فتد، غزه با همه‌ي تلخی‌هایش باعث بیداری است.
گفتنی است در این مراسم از دانشجویان فعال، برگزیدگان فرهنگی ورزشی و کادر اجرایی طرح حامیم ۲ تجلیل شد.
در این مراسم مسئولین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد و دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حضور داشتند.

IMG 1059

IMG 1076

IMG 1093

IMG 1201

IMG 1210

IMG 1254

IMG 1276

IMG 1280

IMG 1292

IMG 1411

IMG 1075

IMG 1490

IMG 1467