گردهمایی "آیین ورود" ویژه دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ دانشگاه فردوسی مشهد و برپایی نمایشگاه مهر به مدت ۳ روز در اردوگاه فرهنگی و تفریحی ثامن الحجج (ع) برگزار شد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ فردوسی مشهد در آغاز این مراسم گفت: این دانشگاه بهترین اساتید و فضای علمی، فرهنگی، هنری و ادبی خوبی را داراست و به دانشجویان امکان می‌دهد که اندیشه‌های خوب ایجاد کنند تا در زندگی آن‌‌ها را به کار گیرند.
حجت الاسلام دکتر ایمانی مقدم افزود: اگر دانشجویی بدون نقشه و با غفلت وارد فضای دانشگاه شود ممکن است خطراتی آن را دامن گیر کند.
او خطاب به دانشجویان نو ورود گفت: کسی که هویت خود را از دست بدهد می‌تواند به راحتی بازیچه دیگران قرار گیرد لذا اگر از هویت درونی خود آگاه و طالب علم باشید چیزهایی که مانع طلب علم می‌شود نمی‌تواند روی شما اثر بگذارد.
وی در ادامه به معرفی ظرفیت‌های نهاد رهبری در دانشگاه برای دانشجویان پرداخت.
گفتنی است که نهاد رهبری در نمایشگاه مهر، ۴ غرفه با عنوان‌های سایبان‌مهر، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و واحد قرآنی شهید شهریاری را دارا بود.
همچنین مجموعه نهاد رهبری با همکاری همیاران آموزشی فرهنگی به سوالات دانشجویان در خصوص ظرفیت‌ها و مسائل مربوط به دانشگاه پاسخ دادند.
لازم به ذکر است که آیین میثاق مهر دانشجویان نوورود در حرم مطهر رضوی و قرائت میثاق نامه و بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه نیز روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه برگزار شد.
در این مراسم آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، حجه الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجه الاسلام ایمانی‌مقدم رئیس نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

gho 1

gho 4

gho 5

gho 6

hgo

IMG 0455

gho 2

alam

ros

haji