به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، نشست همیاران آموزشی ـ فرهنگی دانشکده‌ها جهت استقبال از دانشجویان نو ورود روز شنبه 22 مهر 1402 با حضور حجت الاسلام دکتر ایمانی مقدم، مسئول دفتر نهاد رهبری، دکتر امین خندقی، مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشگاه فردوسی مشهد در محل مسجد حضرت زهرا (س) دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی ایمانی‌مقدم با اشاره به اینکه این مراسم به منظور هماهنگی با دانشجویان ممتاز در رشته‌های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی و سال آخر کارشناسی برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان نوورود در سال تحصیلی جدید برگزار شده گفت: کار خیلی مهمی را در پیش داریم و این یک شروع است.

او اضافه کرد: دانشگاه مانند هر وسیله‌ای خیلی‌ها از آن خوب استفاده می‌کنند و خیلی‌ها با استفاده نادرست به خود آسیب می‌زنند لذا مهم است تصویر اولی که از دانشگاه ارائه می‌دهیم چه باشد.

وی ادامه داد: انسان هرچیزی را که می‌بیند آن‌ را با یک معنا و مفهوم درک می‌کند بنابراین دقت کنیم چه ذهنیتی از دانشگاه در دانشجویان جدید الورود ایجاد شود.

ایمانی‌مقدم خطاب به همیاران آموزشی فرهنگی تاکید کرد: دانشجویان باید مسیر پیگیری مطالبات صنفی و فرهنگی را یاد بگیرند و اگر تخلفی را مشاهده کردند مطالبه‌گری کنند و این امر از سوی شما باید به آن‌ها آموزش داده شود.

او در پایان با بیان اینکه به دنبال دانشگاه متعالی هستیم گفت: برای رسیدن به این هدف باید همه‌ی مجموعه در کنار هم قرار بگیرند و به خوبی کار خود را انجام دهند.

در ادامه این مراسم دکتر مقصود امین خندقی مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشگاه فردوسی مشهد نیز به بیان برخی از قوانین آموزشی دانشگاه پرداخت.

او به همیاران آموزشی تاکید کرد: باید با دانشجویان جدیدالورود یک فضای صمیمی ایجاد کنید و همچنین نسبت به دانشکده، رشته‌ی تحصیلی و آینده شغلی آن اطلاعات کافی برای پاسخ به سوالات دانشجویان داشته باشید.

IMG 0459

IMG 0450

IMG 0457