تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از عملیات طوفان الاقصی ظهر رو دوشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.


به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، در این مراسم مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سال‌ها است که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایتی که از استکبار جهانی دارد با یک داستان هولوکاست، سرزمین فلسطین را اشغال کردند و این کانونی برای فتنه، ترور و غارت دنیای اسلام شد.

IMG 0286


حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ایمانی‌مقدم با اشاره به اینکه ضعف رژیم صهیونیستی در قدرت جنگی تصریح کرد: رژیم به واسطه ذات پلید خود از جنگ و مرگ هراس دارد و در این دهه‌ها مستقیم وارد جنگ نشد.
او افزود: این رژیم صرفا دارای قدرت اطلاعاتی است و در جنگ قدرت زیادی ندارد.
دکتر ایمانی‌مقدم ادامه داد: اسرائیل سیلی نهایی را دریافت کرده و در این جنگ پیش دستانه حماس، در بزرگترین زندان جهان یعنی غزه، در ۲۴ ساعت ۵ هزار موشک به آن‌ها شلیک شد و سیستم اطلاعاتی او خبردار نبود.
مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در پایان با بیان اینکه زودتر از پیش‌بینی حضرت آقا نماز جماعت را در مسجد الاقصی اقامه می‌کنیم گفت: انشالله که ظهور حضرت حجت و تشکیل دولت اسلامی در همه‌ی سرزمین‌های دنیای اسلام باشد.
این مراسم با قرائت بیانیه توسط آقای کلالی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و سخنرانی دانشجوی بین‌الملل اهل فلسطین و دکتر رضا خواجی استاد دانشکده حقوق دانشگاه فردوسی مشهد همراه بود.
گفتنی‌ است که در این تجمع رییس، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

IMG 0276

IMG 0289

IMG 0302

IMG 0321

IMG 6920

IMG 6930

IMG 6933

IMG 6979

IMG 6968