رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در دومین روز از برگزاری طرح «حامیم۲» در اصفهان در جمع شرکت‌‌کنندگان گفت: بنا داریم در این طرح یک شبکه سازی ایجاد شود تا دانشجوهای بصیر با ایجاد حلقه‌ها یک جریان مطالبه‌گری راه بیندازند.

34

حجت الاسلام دکتر مهدی ایمانی مقدم افزود: این اردو متفاوت و خاص است و انشاالله بعد از این دوره اتفاقات خوبی در دانشگاه رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: متاسفانه ما از برخی مسئولان که بخواهند منویات رهبری را اجرا کنند ناامید شده‌ایم و عده‌ای میز وصندلی‌ برایشان مهم تر است.
او عصر حاضر را عصر جاهلیت دانست و اضافه کرد: اکنون که عصر اطلاعات و ارتباطات است، کمتر کسی کتاب می‌خواند و همه گوشی به دست دارند و فکر می‌کنند باسوادند، متاسفانه الان از زمان امام علی(ع) بدتر شده است.
ایمانی‌مقدم افزود: وقتی از برخی افراد تحصیلکرده سوالات تخصصی پرسیده می‌شود چیزی برای گفتن ندارند، مدرک زیاد شده است اما بی‌سوادی وجود دارد.
رییس نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد افزود: فرض ما این است که حامیمی‌ها کاملا معتقد و پایبند به مبانی اسلام هستند و ما در اینجا یک هدف کلان‌‌تر را دنبال می کنیم.
ایمانی مقدم تصریح کرد: معتقدیم که در این ۴۵ سال زمانی که عده‌ای مقابل ولی ایستادند مشکلات به وجود آمد و زمانی که پیشرفت داشتیم به حرف ولی گوش دادیم و به خودباوری رسیدیم.