به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

عزیزان و هم‌سنگران بسیجی‌ام در دانشگاه‌ها! خبر تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا تعجبی نداشت.

مجموعه‌ای که در عرصه‌ی خدمت، افتخار خدمت جهادی به محرومترین اقشار در دورترین نقاط کشور را دارد و در عرصه فرهنگی قافله‌داری راهیان نور را برعهده دارد و در فتنه‌های کور و بداخلاقی‌ها، سنگر دفاع از حریم مردم، نظام و اخلاق را برگزیده، هدف کینه‌ی جانیان و فاسدان عالم قرار گرفته است. خشم غارتگران بدسابقه‌ی استعمارگر و همدستان حیله‌گر جنایتکاران قرن و داعشی‌های کراواتی از شما، افتخاری دیگر برای شماست.

اینکه نامتان در کنار نام مبارک افتخارآفرینانی مانند سردار سلیمانی، فخری زاده و شهریاری قرار گیرد و اشرار دنیا از شما ناراحت باشند، نشان درستی مسیری است که در حال پوییدن آن هستید.

حتی اگر بگویند این تحریم ها نمادین است، استثنائا درست می‌گویند؛ حصار کشیدن دور جهاد و دانش، عشق به مردم ، عقلانیت سیاسی و گستردگی تشکیلاتی و... نمادی از هم‌زمانی "ترس و حماقت" است. دوستان عزیز! همسنگران دیروز و امروز و فردا! بدانید که برای این انقلاب و این ملک عزیز بودید حالا عزیزتر شدید.

15996321478