چاپ

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق، رئیس سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه فردوسی مشهد با صدور پیامی از دانشگاهیان فردوسی مشهد خدا حافظی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا چنان کن سرانجام کار        تو خشنود باشی و ما رستگار

با حمد و ثنای خداوند قادر متعال و با نهایت احترام و ارادت، خدمت کلیه اساتید،کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد؛ توفیق خدمت در عرصه مسئولیت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد طی سالیان متمادی، گذشته از الطاف بزرگ الهی نسبت به اینجانب بود که زبان از عهده شکرگزاری این موهبت قاصر است. دانشگاه ما چه در گذشته و چه حال شایستگی ها و توانمندی های فراوانی داشته که بی تردید با بهره مندی از این استعدادها و سرمایه های ارزشمند خود و با توکل به عنایات حضرت منان آینده روشنی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی را پیش رو خواهد داشت.

بر اساس وظیفه خدمت گزاری از محضر اساتید بزرگوار (هیئت علمی و غیر هیئت علمی) همکاران، کارکنان خدوم و دانشجویان فرهیخته در تمامی سطوح به خاطر همراهی مسئولانه و بی شائبه و مشارکت دلسوزانه در پیش برد همه جانبه حرکت های فرهنگی و اجتماعی در جهت اهداف بلند سند اسلامی شدن دانشگاه در این دوره بیش از چهار سال تقدیر و تشکر می نمایم. تمامی دستاوردها و برنامه های ارزشمندی که در این مدت به عنوان موفقیت های دانشگاه ثبت شده است محصول الطاف و اراده ذات اقدس الهی و تلاش و همدلی شما همراهان صدیق بوده و این تعامل مایه مباهات و سند افتخار دوران خدمتگزاری اینجانب می باشد. همگی شما عزیزان را به خداوند متعال می‌سپارم و شادمانی و بهروزی همگان را از درگاه احدیّت خواستارم.

با تشکر

سیدمهدی حسینی مطلق

hajii

دسته: اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید: 514