به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، روز سه شنبه 8 شهریور 1401 «آئین تجلیل از کارمندان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد و گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند» با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، جناب آقای دکتر احد ضابط ریاست دانشگاه، جناب آقای دکتر وریدی معاون اداری و مالی دانشگاه و دکتر شعبانی معاون آموزشی دانشگاه در دانشکده علوم تالار دکتر رحیم زاده برگزار شد.
در این آئین حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، ضمن گرامی داشت سالروز شهدای هفته دولت و آئین تکریم کارکنان در رابطه با معیارها و وظایف کارمندان در محیط خانواده بیان کرد: پایبندی به خوش اخلاقی و ایجاد محیطی امن و با نشاط در کانون خانواده از وظایف مهم کارمندان است که باید سرحوله کار خود قرار دهند، اشتغال به مباحث آموزشی و علمی نباید مانع این شود از وقتی که متعلق به خانواده است کاسته شود.
دکتر حسینی مطلق با اشاره به روایت (( لَوْ يَعْلَمُ النَّاسُ مَا فِي زِيَارَة قَبْرِ الْحُسَيْنِ (عليه السلام) مِنَ الْفَضْلِ لَمَاتُوا شَوْقا )) از امام باقر (علیه السلام) خاطر نشان کرد: زیارت امام حسین (علیه السلام) و سفر به عتبات مقدسه از جمله مواردی است که برکات و تاثییر زیادی در معنویت و تحکیم بنیان خانواده دارد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد جهت رفاه حال کارکنان دانشگاه کاروان های زیارتی را که شامل برنامه های فرهنگی ویژه کارکنان است برای سفر به عتبات مقدسه برنامه ریزی کرده است تا کارکنان محترم دانشگاه به همراه خانواده از این امکان بهره مند شوند.
در ادامه دکتر ضابط با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: اینکه در کجا و برای چه کسی کار میکنیم تفاوت دارد. به همین خاطر باید قدردان فرصت کار کردن در دانشگاه باشیم. در نگاه عالی همه ما باید در جهت عبادت خداوند و قربة الی الله کار کنیم اما کار کردن در دانشگاه با کار کردن در نقاط دیگر تفاوتهایی دارد. در دانشگاه ما با قشر فرهیخته و کسانی که قرار است در آینده بار مسئولیت کشور را به عهده داشته باشند ارتباط داریم و به آنها خدمت میکنیم.
وی در پایان گفت: در دانشگاه مهم ترین مشتری ما دانشجو است. باید توجه داشت خدمات ویژگیهایی دارد که اولین ویژگی خدمت زمان است. در کیفیت خدمت مهم ترین مورد زمان است که سه جنبه دارد: اگر قول دادید سروقت باشید، زمان انتظار برای رسیدن به خدمت را کوتاه و معقول کنید، مدت زمان خدمت را زیاد نکنید زیرا این گونه وقت مشتری گرفته میشود. ویژگی بعدی کامل بودن خدمت است. ویژگی سوم احترام به مشتری است..