bayanieh

بیانیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز مشهد در خصوص شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

بسم رب القاصم الجبارین
کم علمدار نداریم در این کرب و بلا کم نبودند در این خاک سلیمانی ها
آنچه امروز جان و و روح هر مرد و زن را برآشفت، این همه دل را شکست و قلب ها را فرو ریخت، شهادت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی بود. اشک ها از جاری شدن و بغض ها از شکفتن نمی ایستد در غم فراق سالار شهیدان مدافع امنیت کشور، اما این اشک ها و بغض ها، نیروی ایستادن دوباره و محکمتر ما خواهد بود.
خط مقاومتی که در منطقه سیلی های چندین باره بر قامت متجاوزان و دشمنان اسلام زده است؛ متشکل از تمام دلها و عزم های بصیر در سراسر جهان بوده که روز بروز دشمن ناجوانمرد را زبون تر و خوار تر ساخته است.
این خط راستین مقاومت متشکل از مدافعین حرم ایران ، الحوثی یمن، زینبیه پاکستان، و حشد الشعبی عراق و.. براستی نشان مید هد که لشکر جهانی آخرالزمان دارد آماده می شود.
به فرموده فرمانده کل قوا خودمان، انگیزه ها و عزم راسخ خود را حفظ می کنیم و با عقل و تدبیر مناسب رفتار می کنیم که انّ معی ربی.
خطای راهبردی و اشتباه محاسباتی آمریکا، جبران ناپذیر و سخت انتقام خواهد بود. به تعبیر امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد، سرداری دیگر آن را برخواهد داشت. و امروز میلیون ها سردار سلیمانی را مادرانی میپرورند که افق تربیت سربازان امام عصر را دارند کودکانی که برخی این روزها اشک ریختند و برخی با زبان کودکانه در جواب اشک های مادران گفتند که ما اسرائیل را نابود می کنیم.
عالم اسلام منتظر اجازه و تهدید و یاوه گویی آمریکا و همدستانش نخواهد ماند چرا که سرداران زیادی در راهند تا بشوند دست سردار سلیمانی که در عملیات طریق القدس مجروح شد و امروز برای ما ماند تا سربازانمان را از همین لحظه برای آزادی قدس بدرقه کند.
خداوند حکیم شهید سردار سلیمانی عزیز و شهید ابو مهندس را در جوار اولیای الهی ائمه هدی همنشین فرماید.
آجرک ا... یا مولای یا بقیه الله
و ان من المجرمین منتقمون...