به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، نشست هم اندیشی ائمه جماعات و مبلغین خوابگاه های دانشجویی روز دوشنبه 23 خرداد 1401 با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ فردوسی، با محوریت راهکارهای جذب دانشگاهیان به شرکت در نماز جماعت در سالن شواری دفتر نهاد رهبری برگزار گردید.

IMG 4822 min 

 طی این نشست در ابتدا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مطلق، ضمن خوش آمدگویی به همه مدعوین حاضر و تبریک دهه کرامت به وظایف مهم ائمه جماعات در دانشگاه ها و راهکارهایی جهت حضور حداکثری دانشگاهیان جهت شرکت در نماز جماعت و احیاء امر دین پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مطلق وظیفه و رسالت مهم قشر روحانیت در دانشگاه را تبیین و پاسخ به شبهات دانست و اظهار داشت: شیوه ارتباط گیری روحانیت در فضای دانشگاه بسیار مهم است که اگر درست انجام شود باعث ترویج فرهنگ های اخلاقی و دینی در سطح دانشگاه می شود. برنامه های فرهنگی ـ دینی ائمه جماعات باید استمرار داشته باشد و متناسب با شناختی که از دانشجویان، اساتید و کارکنان پیدا می کنند بتوانند نقش موثری را در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی ایفا کنند.

همچنین در این نشست، ائمه جماعات دانشگاه و مبلغین خوابگاه های دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد خود به بیان دیدگاه ها و تبادل تجربیات موفق جهت ارتقای سطح دینی و فرهنگی دانشجویان در دانشگاه پرداختند.

IMG 4831

IMG 4827

IMG 4821

IMG 4830